WETERANI I TWÓRCY Z PASJĄ

 
Achromatic Games rozpoczął swoją podróż w 2018 roku w Łodzi, w Polsce, prowadzony przez jasny cel: stworzyć najwyższej klasy gry mobilne, które naprawdę zaangażowałyby graczy z wszystkie zakątki globu. Jak każde ambitne przedsięwzięcie, zmierzyliśmy się z naszym uczciwym udziałem wyzwań po drodze, wymagających od nas ciągłego dostosowywania się i pozostawania zdeterminowany.

Nasz zespół zawsze pasjonował się tworzeniem niesamowitych wrażeń z gier to naprawdę rezonuje z graczami. Weź nasz flagowy tytuł, mój Szpital, dla przykład-to zabawna gra symulacyjna, która czerpie inspirację z klasycznego motywu Szpital. Wyruszyliśmy z jasną wizją, aby połączyć się z szeroką publicznością globu, a my byliśmy w pełni zaangażowani w urzeczywistnienie tej wizji i dzielenie się nim ze wszystkimi.

Rozwój mojego szpitala był dużym przedsięwzięciem dla małego zespołu, takiego jak nasz w czas-wymagające znacznych nakładów czasu, wysiłku i środków finansowych zasoby. Pomimo skali wyzwania, pozostaliśmy zaangażowani w tworzenie gra, która naprawdę odzwierciedlała naszą wizję i spełniała oczekiwania graczy.

Aby wzmocnić nasz ceniony projekt My Hospital, opracowaliśmy zabawny skład gier casual, które można uruchomić w App Store w mgnieniu oka. To zawiera tytuły takie jak Touchdown Hero, Must Deliver, Touchdown Hero: Super Sunday, Licytator i kilka innych!

 
Mimo że były to mniejsze projekty, do każdego z nich podchodziliśmy z dużą starannością i odpowiedzialność. To poświęcenie jakości sprawiło, że każda gra rozpoczęty naprawdę rezonował z naszą publicznością. Dzięki naszej koncentracji i uwagi szczegółowo, udało nam się ożywić mój Szpital tak, jak go sobie wyobrażaliśmy — i zakończył się fantastycznym sukcesem!

Po ogromnym sukcesie gry w 2018 roku, uderzyliśmy w poważne wstrząsy finansowe Rok 2019, od którego powrót zajął nam trzy długie lata. Ten trudny czas nauczał nam kilka bezcennych lekcji i dał nam znacznie jaśniejszy obraz branży. Teraz, jesteśmy bardziej zmotywowani niż kiedykolwiek, aby iść naprzód i ewoluować.

Dzisiaj wróciliśmy i jesteśmy lepsi niż kiedykolwiek—silniejsi, mądrzejsi i gotowi do walki cokolwiek stanie nam na drodze. Nie możemy się doczekać, aby podjąć nowe wyzwania i utrzymać dostarczanie niesamowitych wrażeń z gier naszym lojalnym fanom!

Napędzani innowacjami, kreatywnością i dbałością o szczegóły, z dumą tworzymy Pasek wysoko w świecie gier mobilnych. Nasze zaangażowanie w dostarczanie najwyższa jakość i rozrywka są tak silne, jak zawsze, i nie możemy się doczekać podziel się z Tobą naszą miłością do gier.

Naszą misją jest tworzenie niesamowitych gier, które przynoszą radość milionom graczy na całym świecie.

Nasz Zespół

Marcin Kwaśnica - Mastermind Strategist Marcin Kwaśnica - Mastermind Strategist

Marcin Kwaśnica
Mastermind Strategist

Michał Sroczyński - Product Architect Michał Sroczyński - Product Architect

Michał Sroczyński
Product Architect

Mykyta Rachynskyi - Lead Programmer Mykyta Rachynskyi - Lead Programmer

Mykyta Rachynskyi
Lead Programmer

Marta Trejtowicz - Office Maestro Marta Trejtowicz - Office Maestro

Marta Trejtowicz
Office Maestro